دکوراسیون داخلی غرفه های نمایشگاهی: به طور کلی امروزه حضور در نمایشگاههای مختلف یکی از روشهای توسعه تجارت بوده و به این جهت بسیاری معتقد هستنداستفاده از ابزارهایی مانند غرفهسازی میتواند نقش زیادی در اعتمادسازی و توسعه تجارت آن ها داشته باشد. غرفه نمایشگاهی نقش مهمی را در جذب مخاطبان به دلیل نمایش کالاهای آن ها در حضور مخاطبان و بازدیدکنندگان تجاری خواهد داشت. هر چه طراحی غرفه تناسب بیشتری هدف عرضهکننده داشته باشد نوع فعالیت شرکت بهتر به نمایش در خواهد آمد و برای مخاطبان نیز جذاب میباشد. طراح غرفه برای طراحی دکوراسیون داخلی غرفه های نمایشگاهی باید با متریال ساخت غرفه آشنا باشد؛ همچنین ذهن خلاق، محور طراحی غرفه نمایشگاهی است به این دلیل که این ایده باید مخاطب را در غرفه نگه داشته و پاسخگوی نیاز مخاطبان باشد.
یکی دیگر از مسائلی که در طراحی دکوراسیون داخلی غرفه نمایشگاهی به آن توجه نمود، عوامل نور، رنگ، صدا، فرم و بو میباشد. به طور مثال فرم یک غرفه باید با کالای ارائه شده مرتبط باشد و یا رنگهای مورد استفاده در دکوراسیون داخلی غرفه های نمایشگاهی با هم هماهنگ باشند. تمامی این عوامل نقش بسیار مهمی در جذب مخاطب دارند. در ساخت غرفه لوکیشن و ابعاد آن باید متناسب با محصولات و نیز دکوراسیون و بازدیدکنندگان احتمالی از آن غرفه باشد. همچنین استفاده از مبلمان و میز و صندلی مناسب میتواند تأثیر بسزایی بر روی برخورد غرفهداران با بازدیدکنندگان داشته باشد. بنابراین برای داشتن یک حضور موفق در نمایشگاه میتوان با کمک طراحان ماهر، غرفه خود را به یک مکان جذاب و خاص برای جذب بازدیدکنندگان تبدیل کنیم.
ادامه مطلب