هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

دانلود آهنگ جدید سون باند به نام دنیای بعد تو

دانلود آهنگ جدید سون باند به نام دنیای بعد تو

Download New Music By 7 Band Called Donyaye Bad To

دانلود آهنگ جدید سون باند به نام دنیای بعد تو با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

به همراه متن آهنگ جدید دنیای بعد تو سون باند

این آهنگ از آلبوم جدید دنیای بعد تو می باشد!

ترانه : علیرضا پیروزی , آهنگ : امیر قنادی , تنظیم : مسعود فولادی

منتشر شد!

دانلود فول آلبوم سون باند با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ در تب ترانه

برای دانلود آهنگ جدید سون باند به نام دنیای بعد تو به ادامه مطلب مراجعه کنید…

سون باند - آلبوم جدید دنیای بدون تو

موزیک جدید دنیای بعد تو کاری از سون باند یکی از ترک های آلبومی به همین نام می باشد. این آهنگ یک موزیک عاشقانه غمگین است. تب ترانه شما را به شنیدن این موزیک زیبا دعوت می کند!

 

دانلود آهنگ جدید سون باند به نام دنیای بعد تو

 

متن آهنگ جدید دنیای بعد تو سون باند

کاری نمیشه کرد برای موندنت
گذشته از منو گریه و التماس
قلبم واسه توئه هرجا اگه بری
کاری نمیشه کرد قلبت منو نخواست
کاشکی یه جمله بود که معجزه میکرد
میشد با گفتنش عوض بشه حالت
کاش که میشد منو قانع میکردی
تا وقتی داری میری نیام دنبالت
برای تو بمیرم و زنده بشم
به پای تو گریه بشم خنده بشم
اصلا دیگه فایده نداره خواهشم
تو داری میری
اسم تورو فریاد بزنم یا نزنم
از دیدنت دل بکنم یا نکنم
اصلا دیگه واست مهم نیست بودنم
تو داری میری , تو داری میری , تو داری میری
♫♫♫♫♫♫
احساس بینمون روزای خوبمون
بی تو گذشتن از راههای بی نشون
تعریف عشق تو برای دیگرون
تنهایی منو دنیای بعد تو
فکر همیشگیت اشک های بی هوام
وقتی که خستم از دست نبودنت
چی از دنیا بخوام
برای تو بمیرم و زنده بشم
به پای تو گریه بشم خنده بشم
اصلا دیگه فایده نداره خواهشم
تو داری میری
اسم تورو فریاد بزنم یا نزنم
از دیدنت دل بکنم یا نکنم
اصلا دیگه واست مهم نیست بودنم
تو داری میری , تو داری میری , تو داری میری

دانلود آهنگ با کیفیت 320
دانلود آهنگ با کیفیت 128


ادامه مطلب

روش پژوهش و ابزار گردآوری داده ها در نیروهای آتش نشانی

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

تحقیق حاضر از نوع کاربردی به روش توصیفی همبستگی بوده و داده های آن توسط پرسشنامه و به صورت میدانی جمع آوری شده است. جامعۀ آماری پژوهش حاضر را نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ۸ منطقه عملیاتی در سطح شهر به تعداد ۴۵۰۰ تشکیل دادند و نمونۀ آماری شامل ۳۵۴ نفر از پرسنل ذکر شده با استفاده از جدول مورگان انتخاب شدند.

بحث و نتیجه‌ گیری

هدف این پژوهش ارتباط بین کارتیمی کارکنان با چابکی سازمانی در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران می باشد. در بیان نتایج این تحقیق می‌توان گفت که بین کارتیمی کارکنان با چابکی سازمانی رابطه معناداری وجود دارد. بنابراین با افزایش یا کاهش میانگین نمرات کارتیمی سبب افزایش یا کاهش میانگین نمرات چابکی سازمانی خواهد شد.

یافته‌های دیگر پژوهش ارتباط مثبت و معنا دار بین کارتیمی با مؤلفه های پاسخگویی و انعطاف پذیری می باشد. نتایج حاصل از تحقیق بیانگر این است که بر این اساس مولفه های چابکی سازمانی عبارتند از: انعطاف پذیری، پاسخگویی، شایستگی و سرعت به ترتیب رتبه های اول تا چهارم را در چابک سازی سازمان دارا هستند و اینکه سازمان آتش نشانی تهران چابکی مطلوبی در سه بعد سرعت ، پاسخگویی و شایستگی دارد. اما جنبه انعطاف پذیری در وضعیت متوسط می باشد که با تحقیقات نیک پور و سنجر(۱۳۸۹)، محرابی و همکاران(۲۰۱۳)، نظر پور و همکاران(۲۰۱۳)، پور شهایی(۱۳۸۸)، همخوانی دارد.

 

ادامه مطلب

چگونه یک عروسی رویایی داشته باشیم؟

عروسی رویایی: اغلب زوج های جوان به برگزاری مراسم عروسی خود مجلل و تشریفاتی علاقمند هستند. باغ عروسی و یا تالار پذیرایی از مهمانان در تشریفات عروسی از جمله مهم ترین مواردیست که در اشرافی جلوه نمودن مراسم ، نقش مهمی دارد. ماشین عروس، لباس عروس و نحوه پذیرایی از مهمانان از دیگر مواردیست که در برپایی یک عروسی شیک و تجملاتی تاثیرگذار است. متاسفانه امروزه برگزاری یک جشن عروسی مجلل با هزینه های زیادی همراه است.

 چگونه یک عروسی رویایی داشته باشیم؟

جشن ساحلی

توصیه ی ما به افرادی که به دنبال داشتن یک جشن عروسی رویایی هستند، برپایی جشن ساحلی است. مطمئن باشید برپایی یک جشن عروسی ساحلی به میزان کافی جذاب و رمانتیک و در عین حال به صرفه خواهد بود. شما در برگزاری مراسم عروسی ساحلی خود از روشی جدید و جذاب استفاده می کنید و می توانید شبی خاطره انگیز و رویایی را برای خود و مهمانانتان رقم بزنید.

راهنمایی های قبل از مراسم عروسی

برای این‌که در تشریفات مجالس چیزی از قلم نیندازید و در روزهایی که سرتان حسابی شلوغ است، ‌چیزی را فراموش نکنید، راهنمایی‌ ای را برای‌ شما آماده کرده‌ایم که می‌تواند در برگزاری یک جشن باشکوه همراه‌تان باشد. 

  • گل فراموش نشود

گل آرایی در مراسم عروسی از اهمیت بالایی برخوردار است. هرچند در این روز، همه گل هستند ولی یادتان باشد زیبایی عکس‌ها ی شما در کنار یک سبد گل زیبا دو چندان می‌شود. اگر به گل فروشی بگویید گل را برای مراسم عروسی خود می‌خواهید برای بهترین انتخاب راهنمایی‌تان می‌کند.

ادامه مطلب

کانکس چرخدار ، کانکس متحرک ، کانکس سیار


کانکس چرخدار

برای بسیاری از افراد و سازمانها متحرک بودن و سیار بودن کانکس و چرخدار بودن آن برای جابه جایی دارای اهمیت به سزایی می باشد. شرکت صنعت پوشش با سالها تجربه در طراحی، ساخت و تولید انواع کانکس، کاروان و کانتینر آمادگی خود را جهت تولید کانکس پرتابل و متحرک اعلام می دارد.
از جمله خصوصیات کانکس چرخدار شرکت صنعت پوشش می توان به مقاوم بودن آن در حرکت و جابجایی در شرایط جوی متفاوت و محکم و استیبل بودن آن نسبت به محیط می باشد و این خصوصیات، کانکس پرتابل و کانکس متحرک این شرکت را نسبت به سایر کانکس ها متمایز می نماید.

کانکس چرخدار کانکس هایی هستند که با کاربری های مختلف طراحی و با ابعادهای استاندارد ساخته می شوند و به دلیل جابجایی و متحرک بودن چرخ دار می شوند.

عرض این کانکس ها از ۴۰/۲ بیشتر نباشد. بهترین متراژ کانکس چرخ دار جهت طول ۶ متر می باشد.

موارد استفاده از کانکس چرخ دار: کانکس های چرخ دار می توانند، جهت دفاتر کار، دفتر سرپرست کارگاه، کتابخانه سیار ، فروشگاه سیار، کانکس هلال احمر، کانکس نیروی انتظامی، کانکس انتقال خون، سرویس بهداشتی سیار ،مخابراتی ، حمل محصولات کشاورزی و سایر موارد دیگر استفاده شود . موارد استفاده کانکس چرخدار

 ادامه مطلب

محتوای همیشه سبز چیست و چگونه تولید می شود؟

حتوای همیشه سبز: باتوجه به جنگ و رقابتی که در حال حاضر بر سر سئو وجود دارد، محتوا را می توان گفت پادشاه است. زیرا پس از بهینه سازی وب سایت(قالب، افزونه، کدنویسی و …) و ایجاد بک لینک سالم، تنها چیزی که می توان بطور مداوم طبق یک برنامه ریزی طولانی و موثر انجام داد، تولید محتوای مفید است. محتوای مفید، محتوایی است که در ابتدا ارزش خواندن داشته باشد و باتوجه به تاریخ انتشار آن، مطلب بروز باشد. پس از آن مطلب مفید مطلبی است که تمام قوانین سئو در آن رعایت شده باشد، از جمله لینک سازی داخلی، سرتیترها، تعداد کلمات و موارد مشابه دیگر.

محتوای همیشه سبز چیست؟

در زبان انگلیسی، محتوای همیشه سبز را محتوای ماندگار نیز می نامند. همچنین این کلمه از موسیقی نشات گرفته و به موسیقی هایی گفته می شود که در قدیم نواخته شده ولی همچنان مردن در زمان حال آن را گوش می دهند. البته این سبز بودن مطالب ریشه در طبیعت هم دارد و به معنای سرزنده بودن است. یکی از کارهایی که می توان در سئو وب سایت انجام داد، تولید محتوای همیشه سبز و ماندگار است. این مطالب بدلیل این که اهمیت خود را هیچگاه از دست نمی دهند، می توانند ماندگاری بسیار طولانی داشته باشند و محتوایی که ماندگار باشد می تواند به شدت به سئو سایت کمک کند، زیرا همیشه در آن مبحث در بهترین نتایج ظاهر می شود. مثلا مطلب تحت عنوان چرا باید هاست خود را عوض کنید؟ می تواند مبحثی باشد که همیشه یکی از مشکلات مدیران وب سایت ها بوده است.

تولید محتوای معاصر

محتوایی معاصر است که همیشه ارزش خواندن را داشته باشد. البته این موضوع در برخی صنوف پاسخگو نیست، مثلا در زمینه تکنولوژی که هر روزه شاهد تغییرات بسیار زیادی در این زمینه هستیم. از این رو هم در زمینه وب می توانید محتوای ماندگاری تولید کنید. مثلا زمانی که شما در حال انتشار محتوایی تحت عنوان محتوای همیشه سبز چیست و چگونه تولید می شود؟ هستید، یک محتوای ماندگار را منتشر کردید. این محتوا قطعا در چند سال دیگر اهمیت چندانی نسبت به گذشت زمان و پیشرفت وب وجود دارد، نخواهد داشت. البته نا امید نشوید، همین که یک محتوای شما حتی در یک سال بالا و ماندگار باشد، قطعا پاسخ زحمات خود را میگیرید.

ادامه مطلب