هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

ثبت دامنه

خرید و ثبت دامنه از دهاستینگ/کاهش قیمت های طراحی وب

دهاستینگ با خدمات ثبت دامنه، جستجوی دامنه و انتقال دامنه های ملی و بین المللی بصورت کاملاً مطمئن و با هزینه های بسیار کمتر میزبان شما خواهد بود. دهاستینگ مفتخر است تا بیش از ۵۰۰ نوع دامنه را جهت ثبت و انتقال در اختیار کاربران خود قرار دهد. با ثبت دامنه خود در دهاستینگ خیالتان بابت نگهداری کسب و کار و برندتان آسوده باشد.

ثبت دامنه ملی

با استفاده از سامانه ثبت دامنه های ملی nic می توانید با هزینه بسیار کمتر دامنه های ملی خود را مثل ir در دهاستینگ بصورت یکساله و پنج ساله ثبت کنید. همچنین می توانید دامنه های ملی خود را در دهاستینگ منتقل کرده و بسیار ساده آن ها را مدیریت و تمدید کنید. ثبت دامنه ملی

ثبت دامنه بین المللی

با توجه به هزینه های بالای دامنه های بین المللی و تحریم های پیش رو، می توانید با هزینه بسیار کمتر از هزینه های موجود دامنه های ملی خود را مثل com ثبت کنید. همچنین کاربران قادر خواهند بود تا دامنه های بین المللی خود را جهت تمدید به این هاستینگ منتقل کنند. ثبت دامنه بین المللی

تمدید دامنه

در دهاستینگ می توانید دامنه های خود را پس از انقضا مجدد تمدید کنید. جهت تمدید دامنه دیگر نیازی به تکمیل پروفایل یا ارسال مدارک نمی باشد و تنها کافیست پس از اطلاع رسانی هایی که توسط سیستم به شما می شود صورتحساب ها را به موقع پرداخت کنید و نگران منقضی شدن آن ها نباشید. تمدید دامنه

انتقال دامنه

هزینه های ثبت و تمدید دامنه شما در هاستینگ های دیگر افزایش داشته است؟ می توانید با انتقال دامنه خود به دهاستینگ آن را با هزینه بسیار کمتر در این مجموعه در ریسلرهای مطمئن و محبوب منتقل کنید و از این پس آن ها را در همین مجموعه با هزینه کمتر تمدید کنید. انتقال دامنه

هاست ایران

چرا؟/چرا هاست ایران؟

هاست ایران که از نوع لینوکس با پنل سی پنل ارائه می شود با استفاده از سخت افزار و نرم افزار متناسب با هم برای سایت های ایرانی با توجه به سرعت دسترسی بهتر بر اساس رنج آی پی بسیار مناسب می باشد. هاست های ایران این مجموعه دارای سخت افزار با قدرت و کیفیت بالا می باشد که در جدیدترین و با کیفیت ترین دیتاسنتر ایران با نام لایزر میزبانی می شود.

هاست ایران علاوه بر این که در دیتاسنتر لایزر که مجموعه ای بسیار منظم و قوی می باشد میزبانی می شود، دارای سخت افزار بالا نسبت به هاست های ایران که سرعت و کیفیت نامناسبی دارند می باشد و با استفاده از مدیریت و مانیتورینگ صحیح سرورهای ایرانی در این مجموعه، تمام سایت های ایرانی لایق یک هاست ایرانی با کیفیت و پرسرعت هستند.

در دهاستینگ سعی شده است تا برخلاف بسیاری از هاستینگ ها هیچ محدودیتی در استفاده از امکانات هاست وجود نداشته باشد. این محدودیت ها شامل پهنای باند، تعداد دیتابیس ها، تعداد ایمیل ها، اکانت های ftp و بسیاری دیگر است.

زمان پاسخدهی سرور های ایرانی با توجه به این که داخل کشور هستند و بسیاری نگاه ها به این مسئله کمی ناخوشایند است، بسیار عالی می باشد. تنها کافیست این زمان پاسخدهی را در یک هاست با وب سایت استاندارد بررسی کنید تا شما را شگفت زده کند. بدلیل مانیتورینگ های لحظه ای و بررسی تمام موارد و بارهایی که روی سرور است این زمان بسیار مناسب و عالی است.

هاست اروپا

چرا؟/چرا هاست اروپا؟

هاست اروپا بدلیل اینکه دیتاسنتر در خارج از کشور ایران وجود دارد از هرگونه قطعی های شبکه ای و یا تحریم های سرویس دهنده ها به دور است. همچنین هاست اروپا از تجهیزات شبکه بسیار با کیفیت و عالی استفاده شده است و مواردی مثل رسیدگی به آن ها و مانیتورینگ دیتاسنتر ها بسیار قوی تر از سرویس دهنده های دیتاسنتر های ایران می باشد. باتوجه به اینکه دهاستینگ نیز سرورهای خود را از معتبرترین و بهترین دیتاسنترهای دینا تهیه می کند، هیچ نگرانی بابت کیفیت سرویس نخواهید داشت.

هاست های اروپای دهاستینگ  در دیتاسنترهای قدرتمندی مثل هتزنر آلمان یا او وی اچ فرانسه میزبانی می شود. تمام پنل های هاست های این مجموعه سی پنل می باشد. سی پنل از قدرتمند ترین، ساده ترین و بروزترین و همچنین محبوب ترین پنل های مدیریت هاست می باشد. تمامی این پنل ها دارای لایسنس قانونی و کامل می باشد.

در دهاستینگ سعی شده است تا برخلاف بسیاری از هاستینگ ها هیچ محدودیتی در استفاده از امکانات هاست وجود نداشته باشد. این محدودیت ها شامل پهنای باند، تعداد دیتابیس ها، تعداد ایمیل ها، اکانت های ftp و بسیاری دیگر است.

زمان پاسخدهی سرور های اروپایی با توجه به این که خارج از کشور هستند بسیاری عالی می باشد. تنها کافیست این زمان پاسخدهی را در یک هاست با وب سایت استاندارد بررسی کنید تا شما را شگفت زده کند. بدلیل مانیتورینگ های لحظه ای و بررسی تمام موارد و بارهایی که روی سرور است این زمان بسیار مناسب و عالی است.