هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

دانلود آهنگ محسن چاوشی و سینا حجازی و حسین صفا و ایمان قیاسی به نام ماهی سیاه کوچولو

دانلود آهنگ محسن چاوشی و سینا حجازی و حسین صفا و ایمان قیاسی به نام ماهی سیاه کوچولو

Download Music By Mohsen Chavoshi, Sina Hejazi, Hossein Safa And Iman Ghiasi Called Mahi Siahe Koochoolu

دانلود آهنگ محسن چاوشی و سینا حجازی و حسین صفا و ایمان قیاسی به نام ماهی سیاه کوچولو با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

به همراه متن آهنگ ماهی سیاه کوچولو محسن چاوشی و سینا حجازی وحسین صفا و ایمان قیاسی

دانلود فول آلبوم محسن چاوشی با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ در تب ترانه

دانلود فول آلبوم سینا حجازی با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ در تب ترانه

دانلود فول آلبوم ایمان قیاسی با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ در تب ترانه

دانلود فول آلبوم حسین صفا با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ در تب ترانه

برای دانلود آهنگ محسن چاوشی و سینا حجازی و حسین صفا و ایمان قیاسی به نام ماهی سیاه کوچولو به ادامه مطلب مراجعه کنید…

محسن چاوشی و سینا حجازی - ماهی سیاه کوچولو

موزیک غمگین ماهی سیاه کوچولو در مدح آذربایجان و صمد بهرنگ حاصل همکاری محسن چاوشی سینا حجازی ایمان قیاسی و حسین صفا می باشد. تب ترانه شما را به شنیدن این موزیک زیبا دعوت می کند.

 

دانلود آهنگ محسن چاوشی و سینا حجازی و حسین صفا و ایمان قیاسی به نام ماهی سیاه کوچولو

 

متن آهنگ ماهی سیاه کوچولو محسن چاوشی و سینا حجازی وحسین صفا و ایمان قیاسی

از خواب پا شدم امروز چشمای بستتو دیدم
ماهی سیاه کوچولو تنگ شکستتو دیدم
دیدم همین که میخونم تاریخ تشنگی هاتو
دریاچه های خشکیده خون گریه میکنن با تو
اخبار داغو میخونم هر چند خوب میدونم
داغی که رو ارس مونده این کوه سختو لرزونده
نه شعر آذری گفتم نه خون آذری دارم
نسبت به مردمت اما حس برادری دارم

دانلود آهنگ با کیفیت 320
دانلود آهنگ با کیفیت 128
ادامه مطلب

ارتباط بین کار تیمی با چابکی سازمانی نیروی انسانی در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری(چکیده و

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

چکیده

هدف از پژوهش حاضر تعیین ارتباط بین کار تیمی کارکنان فعال ورزشی با چابکی سازمانی در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بود. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بوده و جامعه آماری تحقیق شامل ۴۵۰۰ نفر از کارکنان عملیاتی سازمان آتش نشانی تهران می باشد که از بین آنها ۳۵۴ نفر به روش نمونه گیری تصادفی ساده به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار جمع آوری داده های این پژوهش شامل دو پرسشنامه استاندارد کارتیمی مایکل وست (۱۹۸۲) با پایایی۷۹/۰ و پرسشنامه چابکی سازمانی شریفی و ژانگ (۱۹۹۹) با پایایی۹۶/۰ بوده است. نتایج بدست آمده گویای آن است که: رابطه معنی داری بین مؤلفه های انگیزه تیم، کوشش، استراتژی مناسب و اثربخشی با چابکی سازمانی و بین کارتیمی با پاسخگویی و انعطاف پذیری وجود دارد. بر این اساس رابطه مثبت و معنی داری  بین کار تیمی با چابکی سازمانی با  ایجاد شده و ضرایب رگرسیون نشان داد مولفه های انگیزه تیم، کوشش، استراتژی مناسب و اثربخشی بطور مثبت و معنی داری بعد چابکی سازمانی را پیش بینی می کند. بنابراین اگر انگیزه تیم توسط مدیران سازمان، همراه با استراتژی مناسب افزایش یابد در کنار کوشش کارکنان شاهد اثر بخشی بالایی و گرایش سازمان به سمت سازمان چابک خواهیم بود.

 واژگان کلیدی: کارتیمی، چابکی سازمانی، سازمان آتش نشانی

 

مقدمه

 

زمانی که از دیدگاه سازمانی به موضوع کار تیمی و چابکی سازمانی در سازمان ها نگاه می کنند، باید اذعان کرد که در تمامی سازمان ها و بخصوص سازمان های خدماتی و ایمنی مسئولانی می توانند مدیریت موفق داشته باشند که تغییرات و تحولات ناشی از این پدیده مهم را در سازمان خود بپذیرند و با آن سازگار باشند. بهبود عملکرد کار تیمی کارکنان در سازمان­های خدماتی و ایمنی و تعیین میزان موفقیت آنها در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده یکی از دغدغه های اصلی مدیریت سازمان­ها است. از انجایی که سازمان خدماتی آتش نشانی تهران عمده فعالیت های آن با کار تیمی انجام می شود و با توجه به عملکرد مختلف ایستگاه های آتش نشانی در ارائه خدمات به همشهریان و احساس محقق در بی توجهی مدیران به این موضوع در ذهن محقق زمینه ساز این سؤلات شد که آیا در ایستگاه هایی که کارکنان آن فعالیت ورزشی منظم و مستمر انجام می دهند انسجام تیمی بیشتر و هماهنگی قوی تری در کار تیمی آنها دیده می شود؟ آیا در ایستگاه هایی که کارکنان آن خود رای می باشد و انفرادی کار می کنند، احتمال می رود که کار تیمی ضعیف تری داشته باشند و ممکن است، روی عملکرد آن واحد تاثیر بگذارد؟ آیا نحوه مدیریت سازمان در این بین نقشی دارد؟ ایا فعالیت ورزشی به خصوص ورزش های گروهی تاثیر گذار بر چابکی سازمان می باشد؟ سطح گرایش به کار تیمی در سازمان آتش نشانی چگونه است؟ الگوی تاثیر گذار مؤلفه های کار تیمی بر چابکی سازمانی در سازمان آتش نشانی چکونه است؟ پاسخ به این سؤالات در ذهن محقق، بررسی و ریشه یابی این مهم را فراهم نمود. در این پژوهش بررسی این موضوع که آیا بین کارتیمی کارکنان با چابکی سازمانی در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران رابطه معنی داری وجود دارد؟ و اینکه رابطه ای بین مؤلفه های کار تیمی(انگیزه تیم، ترکیب تیم، روابط میان فردی، کوشش تیم، اثربخشی تیم و استراتژی مناسب) با چابکی سازمان وجود دارد ضروری به نظر می رسد. امید است نتایج این پژوهش در پیش برد اهداف سازمان های خدماتی به ویژه آتش نشانی و شناسایی مشکلات اشاره شده و ارائه راه حل‌های کاربردی جهت اثر بخشی مفیدتر در سازمان های  فوق مثمر ثمر واقع شود و اینکه این پژوهش به بینش کلی دست یابد و راهکارهای کاربردی به دست اندرکاران ارائه دهد.

 ادامه مطلب

گیفت عروسی

گیفت عروسی همان هدیه ای است که عروس و داماد برای میهمانان در تشریفات عروسی خود در  نظر می گیرند. در گذشته ایرانیان رسم داشتند که در پایان مراسم عروسی، شیرینی و چند هدیه کوچک را در داخل دستمالی قرار می دادند و آن را به میهمانان خود تقدیم می کردند. در حال حاضر اچنین رسمی وجود ندارد و حتی برخی نسبت بی اطلاع هستند. اما اکنون این رسم دیرینه به شکل به روز تری انجام می پذیرد. در حال حاضر خبری از دستمال ها و شیرینی های دستپخت خانواده عروس و داماد نیست و تمامی تشریفات کاملا به صورت مدرن برگزار می شود. گیفت عروسی شامل هدایایی می باشد که خاطرات خوش مراسم عروسی را برای میهمانان تداعی می نماید.

در اروپا نیز رسم هدیه دادن از دوران قرون وسطی وجود داشته است. در عصر جدید نیز هدیه عروس و داماد را در درون جعبه های کوچک قرار داده و به میهمانان تقدیم می کردند. در اروپا به اعتقاد مردم، قند موجب سلامتی میهمانان شده و برای آن ها شگون دارد.

مدل های گیفت عروسی

در ایران گیفت عروسی به اشکال مختلفی ساخته می شود و در درجه اول به سلیقه عروس و داماد بستگی دارد. همچنین فصلی که در آن تشریفات عروسی برگزار می شود هم در نوع گیفت تاثیر گزار است. جدیدترین نوع گیفت دادن کارت پستال هایی می باشد که در یک سمت آن عکس عروس و داماد چاپ شده و در سمت دیگر آن شعر و یا نام عروس و داماد قرار دارد. به هر حال گیفت ها انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

 

ادامه مطلب

ورق گالوانیزه رنگی

ورق های گالوانیزه پیش رنگ پس از فرایندی مداوم و منظم برای بهبود مقاومت خوردگی و افزایش چسبندگی رنگ به سطح ورق، ماده شیمیایی مناسبی روی دو سطح ورق، اعمال شده و در دمای مناسب خشک می شود. انجام این مرحله باعث می شود که پوشش رنگی حین فرآیند های شکل دهی بعدی از سطح ورق پوسته نشود . سپس ورق جهت اعمال رنگ وارد قسمت پوشش دهی می شود ساندویچ پانل سقفی.

ورق گالوانیزه رنگی پیش رنگ در طرح های مختلف به ضخامت های ۰/۴ میلیمتر، ۰/۵ میلیمتر تولید و عرضه میگردد. از جمله طرح های پر مصرف طرح ذوزنقه , طرح سینوسی , طرح سفال و شادولاین میباشد. طرح ذوزنقه مقاوم ترین موج موجود بوده و عرض ورق از رول ۱۲۵ سانت بعد از اورلپ شدن مفید کاردهی ۸۷ سانت و عرض ورق از رول ۱۰۰ سانت بعد ساندویچ پانل از اورلپ شدن مفید کاردهی ۸۷ سانت میرسد .طرح سینوسی هم یکی از پر مصرف ترین طرح ها برای سقف و دیواره های جدا کننده میباشد که از رول ۱۲۵ سانت   بعد از اورلب ۱۰۲ سانت کاردهی مفید دارد .

 

ادامه مطلب

چگونه در بازاریابی اینترنتی موفق شویم؟!

بازاریابی اینترنتی مبحث بسیار گسترده ای است که محورهای متعددی در راه اندازی کسب و کار در دنیای دیجیتال را دارد. بازاریابی اینترنتی می تواند نقش بسیار موثری در طراحی سایت، سئو و بهینه سازی در موتورهای جستجوگر داشته باشد. متخصصانی که قصد فعالیت در این حوزه را دارند، باید مهارت های پیچیده ای متناسب با نیاز هر کسب و کار داشته باشند. آن ها باید زمان زیادی صرف ایجاد و مدیریت وب سایت و بروزرسانی وبلاگ ها و همچنین حضور در شبکه های اجتماعی کنند. ایجاد یک وب سایت اولین و موثرترین گامی است که می تواند به حضور شما در دنیای مجازی و بازاریابی اینترنتی کمک کند. درصورتی که خدمات شما مربوط به فروش محصولات در دنیای مجازی است، پیشنهاد می کنیم مقاله تجارت الکترونیک با ووکامرس را در آویناوب مطالعه کنید. بطور کلی بازاریابی اینترنتی با انواع حرفه ها مثل تولید محتوا، سرپرست توسعه محصول و متصدیان بازاریابی کار می کند. همچنین آن ها با توجه به سبقه خود در مباحث سئو و بهینه سازیلینک سازی می توانند حضور در دنیای مجازی را پررنگ تر کنند. بنابراین بازاریابی اینترنتی برای اینکه محصول یا سایتی را معرفی کنید باید از روش هایی مثل تبلیغات در و بسایت ها، ایجاد محتوای یونیک، و موارد دیگر استفاده کرد.

وب سایت خود را راه اندازی کنید

وب سایت تنها ساختمانی است که باید در دنیای مجازی آن را بسازید. اگر هیچ ساختمانی نداشته باشید نمی توانید در آن چیزی بنا کنید. وب سایت شما باید مرجع بازاریابی اینترنتی شما باشد. بدین معنا که اهداف بازاریابی شما باید به یک ساختمان ارجاع داده شود. اگر این ساختمان وجود نداشته باشد، کاربران گمراه می شوند و جایی برای تجمع نخواهند داشت. اگر در این موضوع تخصصی ندارید، بهتر است سفارش طراحی سایت به یکی از شرکت های قوی در این زمینه داشته باشید.

ادامه مطلب