هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

دکوراسیون مغازه فرش فروشی

دکوراسیون مغازه فرش فروشی: یکی از صنایع بزرگ در کشور ایران، فرش بافی بوده و هنر فرش ایرانی در داخل و خارج از کشور ما مشتریان زیادی دارد. به همین دلیل نیاز به طراحی و دکوراسیون داخلی برای این صنعت بسیار مهم و پر رونق نیاز است. فضایی که از طریق آن به سادگی بتوانیم شوروم مناسب برای مشتریان صنعت فرش داخلی و حتی خارجی داشت.

دکوراسیون مغازه فرش فروشی

دکوراسیون مغازه فرش فروشی باید طوری طراحی شود که مشتریان آن دچار سردرگمی نشوند و حدالامکان ساده باشد. آنچه باید در هنگام طراحی دکوراسیون مغازه فرش فروشی مد نظر قرار گیرد:

خریداران با ورود به فروشگاه فرش فروشی خواهد توانست با دقت و حوصله طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و از ویژگی هایی مانند قیمت، سایز ، تراکم و سایر ویژگی انواع فرش ها اطلاع یابند و تصمیم به خرید کردن بگیرند. همیشه سلیقه و نظر مشتری و شخصی که دکوراسیون مغازه فرش فروشی برای آن طراحی می شود در درجه اول اهمیت می باشد. اما برای طراحی یک فضای مناسب لازم است که طراح از اطلاعات لازم برخوردار باشد.

ادامه مطلب

پرسونای مخاطب چیست ؟

در این مقاله قصد داریم، شما را با موثرترین عامل در موفقیت کسب و کارهای اینترنتی یا به طورکلی کسب و کار آشنا سازیم . شناخت پرسونای مخاطب یا به زبان ساده تر، شناخت درست مخاطب یا مشتری می تواند کمک بزرگی برای دستیابی شما به موفقیت در کسب و کارتان باشد.
حال ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که پرسونای مخاطب به چه معناست ؟
همان طور که در بالا نیز بدان اشاره کردم پرسونای مخاطب را می توان شناخت درست مشتری کسب و کار تعریف کرد. در ادامه به روشن شدن هر چه بهتر این مفهوم برای شما عزیزان پرداخته شده است.

واژه پرسونا به چه معناست ؟

پرسونا (persona) واژه‌ای یونانی و به معنی ماسک یا نقاب است. Persona، ریشه لغت انگلیسی personality به معنی شخصیت است. واژه پرسونا در روان‌شناسی، توسط روان‌شناس سوئیسی کارل گوستاو یونگ، این طور معنا شده است، نوعی ماسک دست‌ساز که فرد برای ایجاد نهایت تأثیرگذاری بر دیگران و همین‌طور برای پنهان کردن ماهیت حقیقی خود، از خود ابداع می‌کند.
در واقعیت، پرسونا یعنی آن چهره ی اجتماعی که فرد در دنیای واقع دارد و پرسونای مخاطب به معنای آشنایی با تمام علاقمندی ها، ترجیحات و طرز تفکر مخاطب فرضی می باشد. این واژه را می توان کاربرنما یعنی الگویی از کاربران واقعی نیز معنا کرد.

شناخت پرسونای مخاطب چه کمکی به شما خواهد کرد ؟

اگرسایت شما یک سایت تبلیغاتی است و شما باید با تولید محتوای مناسب به جذب مشتری بپردازید، شناخت پرسونای مخاطب می تواند شما را در تولید محتوا متناسب با لحن و قالب مشتری وب سایتتان یاری کند و دیگر این که متوجه خواهید شد که چه موضوعاتی را برای تولید محتوا انتخاب کنید.
اگر شما صاحب یک وب سایت فروشگاهی باشید می توانید با شناخت پرسونای مخاطبانتان، راجع به خدمات، محصولات، ارتباطات متقابل، ویژگی‌ها و جنبه‌های بصری سایتتان، بهترین تصمیم گیری را انجام دهید.
یکی از راه های مؤثر برای شناسایی پرسونای مخاطب، آشنایی با تیپ های مختلف روان شناسی می باشد چرا که می توانید تفاوت های انسان ها و نحوه نگرش و ارزش های آن ها را بشناسید و بر اساس آن اقدام به عمل کنید.
این نکته قابل توجه است که آگاهی از تیپ‌های نه‌گانه پروفسور یونگ و آزمون شخصیت شناسی MBTI، تفسیر دقیق‌تری از شخصیت افراد به شما می‌دهد.

ادامه مطلب

طراحی دکوراسیون اتاق خواب

طراحی دکوراسیون اتاق خواب و زیبایی و دکور آن ببسیار مهم می باشد. زیرا اتاق خواب کانونی برای استراحت و آرامش است. منظم و مرتب بودن آن به هر کس احساس خوبی را القا می کند. چه اتاق های کوچک و چه اتاق هایی با فضای زیاد اگر به خوبی طراحی شوند می تواد شکل بسیار مناسبی را ایجاد نماید. بنابراین باید به دنبال راه کار هایی برای چینش اتاق خوابمان با بهره بردن از حد اکثر فضا هستیم.

 

تخت خواب مناسب در طراحی دکوراسیون اتاق خواب

محل قرارگیری تخت خواب در اتاق خواب یکی از مهمترین مسائلی می باشد که باید در  دکوراسیون داخلی اتاق  به آن توجه نمود. استفاده از تخت خواب مناسب با رنگ هماهنگ دکور اتاق خوابتان حس خوبی را برایتان ایجاد خواهد نمود. می توانید از رو تختی همرنگ دکور اتاق خواب استفاده نمایید. استفاده از پاتختی کمد شکل نیز مناسب می باشد به طوری که هم می توانید از سطح ان استفاده کنید و هم می تواند محل قرار گیری لباس هایتان باشد.

برای طراحی اتاق های کوچک بهتر است از طرح های تخت خواب های کم جا استفاده نمایید. به این صورت که میان کمد و طبقه هایی قرار می گیرند و فضای کمی را اشغال می کنند.

برای اتاق های با فضای زیاد قرار دادن یک کتابخانه و قرار دادن کتاب، وسایل تزیینی و …  نمای زیبایی به اتاق می دهد. اما اگر فضای کمی داشت باشید می توانید طاقچه ای در پشت پنجره خود ایجاد نمایید. می توان یک طاقچه کنار تخت خواب ایجاد نمود و از آن به عنوان پاتختی نیز استفاده کرد.

 

استفاده بهینه از فضا

رویکرد دکوراسیون داخلی به گونه ای است که باید از تمامی قسمت ها ی فضای موجود استفاده بهینه نمود. تمام فضا های یک محیط دارای ارزش می باشند. در طراحی دکوراسیون اتاق خواب نیز سعی بر این مس باشد تا از تمام فضا استفاده درست انجام گیرد. در برخی تخت خواب ها سر تختی و پا تختی به صورت یکپارچه به دیوار اتاقتان نصب شده اند این کار هم به بزرگ تر نشان دادن فضا کمک می کند و هم اتاق خواب های کوچک را بزرگ تر و فضا را باز تر نشان می دهد.

ادامه مطلب

گل آرایی زیبا در مراسم عروسی شما

عناصر گل آرایی در مراسم عروسی و میهمانی ها

گل آرایی تشریفات عروسی و محل برگزاری یکی از جذاب ترین بخش ها می باشد. وقتی تزئینات عروسی با یک گل آرایی شکیل و زیبا همراه باشد٬ اولین عنصر تاثیرگذار بر زیبای مراسم عروسی شما خواهد بود. گل آرایی دربرگزاری مراسم عروسی در بخش های مختلف انجام می گیرد.

۱- گل آرایی مسیر ورود عروس و داماد و میهمانان

حرفه ای بودن این قسمت باعث جلب توجه اولیه می شود که این خود دیدگاه مثبت نسبت به دیزاین مراسم ایجاد میکند.

۲- گل آرایی میزهای میهمانان

ماتلاش میکنیم میهمانان با یک سلیقه جدید و ست روبرو شوند تا تزیینات ونوع چیدمان گل وشمعدان بطوربرجسته درذهنشان بماند.

۳- جایگاه عروس داماد

طبیعیست که همه ی عکس ها و فیلم های به یادماندنی با میهمانان و دوستان نزدیک پیش زمینه اش جایگاه است پس قطعا ما سعی میکنیم با کمک و اعمال سلیقه شما شیک ترین کار را ارائه دهیم.

۴- میزهای تزیینی و یادبود

که در اصل نمونه و نماد هر تشریفات میتواند باشد پس هرچه زیباتربودن آن احساس خوب و مثبت را به تشریفات خوشبختی ایجاد خواهد کرد.

۵- میزشام

تزیینات و چیدمان درست میزشام احترام به میهمانان عزیز میباشد تشریفات خوشبختی سعی می کند همواره به مرتب و تمیز بودن محل شام اهمیت فوق العاده ای دهد.

نکاتی که رعایت نمی کنید:

ادامه مطلب

عناصر اصلی در بازاریابی اینترنتی

عناصر اصلی در بازاریابی اینترنتی

با استفاده روز افزون تمامی مردم جهان از اینترنت جهت خرید و فروش، بازاریابی اینترنتی به یک صنعت پر درآمد تبدیل شده است. طبق گزارش سازمان آمار امریکا در سال 2015 مبلغ 59.82 میلیارد دلار برای بازاریابی اینترنتی هزینه شده است که این مبلغ تا سال 2020 به 113.18 میلیارد دلار هم خواهد رسید. این ارقام میزان اهمیت بازاریابی اینترنتی را در کشوری که خود به وجود آورنده اینترنت بوده است بیان می کند. من در این مقاله قصد داریم با نگاهی اجمالی، شما را با عناصر اصلی در بازاریابی اینترنتی آشنا کنم.

بازاریابی محتوا

بیش از 72% از بازاریاب ها بیان می کنند که تولید محتوایی مرتبط با موضوعی که آن را بازاریابی می کنند یکی از بهترین تاکتیک های قابل استفاده در بازاریابی اینترنتی است. 63% از شرکت هایی که دارای فروش بالا هستند از وبلاگ هایی با محتوا های مرتبط استفاده مییکنند و 93% از تجارت های موفق در شبکه های اجتماعی بسیار فعال هستند.

اگر شما از محتوایی مرتبط و بسیار خوب برای وب سایت تجارت خود استفاده کنید. کاربران بیشتری به سایت شما مرجعه می کنند. از اجناس و خدمات شما بیشتر استفاده می کنند و در نتیجه شما در دنیای مجازی معروف تر خواهید شد. اگر شما برای وب سایتتان وبلاگی دارید، واقعا به محتوایی که در آن می گذارید توجه کنید.

بازاریابی اینترنتی

ادامه مطلب