هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

چیدمان میز شام عروسی در باغ عروسی

میز شام عروسی در باغ عروسی: اولین و مهمترین وسیله در برگزاری مراسم در باغ عروسی میز و صندلی ها هستند. چینش مناسب میز و صندلی ها، رنگ آن ها و حالت قرار گرفتنشان در کنار یکدیگر در باغ عروسی تاثیر مهمی در دکوراسیون باغ عروسی خواهد داشت.

تزیینات مناسب و زیبا برای باغ تاثیر بسزایی در برگزاری هر چه بهتر تشریفات عروسی می گذارد. گاهی پیش می آید که فضای کوچکی برای اجرای جشن عروسی در اختیار داریم اما چیدمان و طراحی زیبا این مساله را پوشش می دهد.

چیدمان میز شام عروسی در باغ عروسی

در حقیقت این چیدمان باید به نحوی باشد که رفت و آمد میهمان ها با سهولت انجام گیرد و همچنین فضای کافی برای پذیرایی و دیگر خدمات مراسم نیز در دسترس باشد. بنابراین اگر مهمانان در این فضا آسایش نداشته باشند از فرآیند کلی برگزاری تشریفات مجالس ناخرسند بوده و این مساله بر روند کلی اجرای مراسم تاثیر منفی می گذارد.

چیدمان میز شام عروسی در باغ عروسی باید توسط کارکنان باغ یا تالار عروسی و با سلیقه شخصی میزبانان صورت پذیرد. از آنجایی که مراسم عروسی تنها یکبار در کل طول زندگی عروس و داماد اتفاق می افتد، هر چقدر از حساسیت و خاص بودن آن روز بگوییم باز کم است لذا باید نهایت دقت را به کار بست تا بهترین دکوراسیون را داشته باشیم.

مهم ترین نکات در طراحی چیدمان میز شام عروسی عبارت است از:

استفاده از گل

قبلا درباره گل آرایی باغ عروسی صحبت کردیم.در تشریفات مجالس برای زیبایی میز شام می توانیم از گل هایی مانند رز، سوسن، داوودی و میمون استفاده نماییم. در نظر داشته باشید که اندازه این گل ها باید با سایز میز شما متناسب باشد و هر چه ساقه های گل ها کشیده تر باشند، جذاب تر می شوند. اگر رنگ گل ها با یکی از عناصر سفره مثل رومیزی و یا دستمال ست شوند بسیار شیک خواهد بود.

 

ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.