هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

تست سیستم‌ های الکترونیکی با فناوری Megger

اخیراً شرکت Megger انگلستان، متخصص تولید تجهیزات تست قابل حمل، دو ابزار جدید جهت کمک به آشکارسازی مشکلات الکتریکی پیش از این‌که خطرساز شده و به آتش‌سوزی منجر شوند برای شرکت خدمات نجات و اطفاء حریق شهر Surrey فراهم نموده است.

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، این ابزارها، شامل یک تست‌کننده دستی PAT150R و یک مولتی‌متر AVO210، جهت کمک به حفاظت از افراد آسیب‌پذیر در برابر خطرات خانگی طراحی گردیده‌اند. Paul Risbridger، مدیر نظارت بر آتش‌نشانی، برای درخواست حمایت و دریافت اطلاعات در مورد مناسب‌ترین تجهیزات جهت پشتیبانی از فعالیت‌های پرمشغله روزانه شرکت خدمات نجات و اطفاء حریق Surrey (واقع در Reigate) با شرکت Megger تماس حاصل نمود. Risbridger توضیح داد: “ما خدمات بررسی حریق را در صحنه‌های آتش‌سوزی واقعی فراهم کرده‌ایم و همچنین در انجمن کاهش ریسک برای افراد آسیب‌پذیر، به صورت ایمنی خانگی در برابر حریق و بازرسی کلی صحت و امنیت، شرکت نموده‌ایم. ما این کار را با بازدید خانه‌ها و اجرای آزمایش هشدار دود و/یا مونوکسید کربن، و مجموعه‌هایی از تحقیقات و بررسی‌های ایمنی حریق انجام می‌دهیم. در حین این کار ما اغلب با مواردی مواجه می‌شویم که می‌توانند خطر بروز آتش‌سوزی را افزایش دهند؛ بررسی تجهیزات الکتریکی به ما اجازه خواهد داد که وضعیت ایمنی این موارد را تعیین نماییم.”

“تعیین دقیق مشکلات خطرآفرین در تجهیزات الکتریکی می‌تواند چالش‌برانگیز باشد و به همین علت ما به تجهیزات تست قابل اطمینان نیاز داریم. مهندسان شرکت Megger نیازمندی‌های ما را ارزیابی نمودند و پس از بررسی یک روزه در محل، دستگاه تست دستی PAT150R و مولتی‌متر AVO210 را به ما پیشنهاد کردند. استفاده از این دو دستگاه بسیار ساده بوده و دارای استحکام و دقت بالا می‌باشند.”
در مجله حریق می خوانید: تست‌کننده دستی PAT150 امکاناتی از قبیل آزمایش نشت الکتریکی و اندازه‌گیری مدار فعال برای بررسی منبع شبکه، تائید قطبیت سوکت و اندازه‌گیری ولتاژهایی تا ۳۰۰ ولت AC را فراهم می‌نماید. در صورت لزوم، کاربران می‌توانند به سادگی و فورا محدوده‌ها و بازه‌های زمانی تست را برای تناسب با شرایط موجود تنظیم نموده و مقاومت اتصالات را برای به‌حداقل‌رساندن خطاهای اندازه‌گیری حذف نمایند.

ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.