هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

طراحی دکوراسیون تجاری

طراحی دکوراسیون تجاری‌ : از مهمترین بخش های مربوط به دکوراسیون داخلی و دکوراسیون مغازه، مربوط می شود به طراحی دکوراسیون اداری که فعالیت دکوراسیون بر روی مراکز تجاری علی الخصوص دکور ان ها صورت می پذیرد.  زیرا زیبایی و تناسب دکور یک مرکز تجاری از عوامل تعییت کننده و مهمی برای موفقیت و کسب درامد در این زمینه می باشد.

طراحی دکوراسیون تجاری مانند دکوراسیون مغازه با دکوراسیون داخلی منزل مثل اتاق نشیمن، پذیرایی و یا آشپزخانه متفاوت می باشد. زیرا در طراحی داخلی به طور مثال در طراحی دکوراسیون یک منزل، تنها مطابقت طرح پیاده سازی شده با سلیقه  صاحب خانه و رضایت ان کافی می باشد در صورتی که در طراحی دکوراسیون مراکز تجاری کار متفاوت تر و پیچیده تر می باشد و طراح باید دکوری را پیاده سازی نماید که هم زیبایی خاص خود را داشته باشد و مطابق با موضوع هر بخش با ایجاد جنبه های بصری روی مردم مختلف که به بازدید مراکز تجاری خواهند امد تاثیرا مثبت خود را بر روی کسب و کار صاحبان این مشاغل بگذارد و فروش کالاها و خدمات هر یک از مغازه ها را رونق ببخشد. بنابراین در این زمینه شرکت های ارئه دهنده خدمات دکوراسیون و طراحان باید دقت بالایی داشته باَشند.

امروزه معمولا برای طراحی دکور مراکز تجاری از سبک مدرن و به روز استفاده می نمایند. اگر می خواهیم مرکز تجاری زیبا و لوکس را داشته باشیم باید ان را با تمامی اصول زیبایی شناسی طراحی کنیم تا در نهایت به بهترین و خاص ترین طرح انتخابی خود دست پیدا کنیم.

 انتخاب دیوار و کف پوش پس از انتخا رنگ مناسب نقش مهم و بسزایی در مبحث طراحی دکوراسیون خواهد داشت. دیوار ها قسمت هایی هستند که در تمام قسمت های محیط اطراف وجود داشته و همیشه در معرض دید قرار دارن همچنین کف پوش ها در قسمت پایین فضا همیشه رویت می شوند بنابراین این دو بخش نیاز به طرحی فکر شده و رنگی مناسب و زیبا دارند. اگر این کارها به صورت صحیح انجام بپذیرد، مرکز تجاری شما را به خاص ترین و نحصر بفرد ترین مرکز تجاری تبدیل می نماید. مبحث انتخاب مناسب دیوار ها و کف پوش ها تنها در دکوراسیون تجاری نقش تعیین کننده را دارا نمی باشند، بلکه اهمیت ان در طراحی دکوراسیون داخلی، دکوراسیون مغازه و … نیز بسیا حائز اهمیت می باشد.

ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.