هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

دکوراسیون مغازه قنادی

دکوراسیون مغازه قنادی: یکی از فضاهایی که طراحی دکوراسیون داخلی آن می تواند خیلی زیبا و جذاب باشد قنادی ها و شیرینی فروش ها می باشند، این مغازه ها به دلیل رنگ های زیاد و تفاوت شیرینی ها دکوراسیون داخلی زیباتری دارند. بنابراین طراحی دکوراسیون داخلی و ویترین این مغازه ها بسیار مهم و حساس می باشد.

 

دکوراسیون مغازه قنادی

 

شیرینی های زیبای رنگارنگ و متنوع همیشه انتخاب را برای ما سخت می کند و دقیقا همینجا است که نقش مهم دکوراسیون داخلی مشخص می شود، تصور کنید که نمی توانید از بین آن همه شیرینی های خوشمزه و رنگارنگ یکی را انتخاب نمایید و دکوراسیون مغازه قنادی نیز به قدری شلوغ و به هم ریخته است که آرامش را از ما سلب می کند، بدون شک از آن مغازه بیرون می آیید و به سراغ مغازه دیگری می روید، اما اگر دکوراسیون داخلی با سادگی و خوانایی خود حس آرامش را به شما القا نماید شما با خیال راحت می توانید خرید نمایید، بدون شک شما همیشه برای خرید شیرینی به آن قنادی مراجعه می نمایید.

ویترین های شیرینی، عنصر مهم در طراحی دکوراسیون داخلی قنادی ها

بعد از اجرای کل طراحی دکوراسیون مغازه های قنادی، به جزئیات طراحی و عناصر مهم و تاثیر گذار در آن می رسیم. یکی از مهم ترین آن ها ویترین هایی هستند که در آن شیرینی های متنوع و رنگارنگ به نمایش در می آیند. این ویترین ها باید طوری طراحی شود که شما به راحتی بتوانید شیرینی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. این نکته را زمانی متوجه می شوید که مجبور باشید برای پیدا کردن شیرینی دلخواه خود از بین طبقات پایین تر کمی خم شوید، آن موقع زمان بیشتر از هر زمان دیگری به نقش طراحی درست ویترین ها در قنادی ها پی خواهید برد.

حتما بخوانید:  رنگ ها در دکوراسیون داخلی

ویترین های تک طبقه ای که به صورت خطی طراحی می شوند برای دکوراسیون مغازه قنادی بهترین گزینه هستند، اگر در مفازه خود با فضای کم روبه رو هستید و نمی توانید از ویترین های یک طبقه استفاده نمایید، بهتر است برای طبقه دوم ویترین ها تعبیری مناسب پیدا نمایید، به طور مثال می توانید طبقات بالایی را کمی به سمت عقب طبقه پایین جانمایی نمایید.

جلوه دادن به دکوراسیون مغاز های قنادی با استفاده رنگ های زیبا

طراحی درست و اصولی هنگامی ارزشمند می شود که بتوانید رنگ مناسبی برای آن پیدا نمایید، یادتان نرود که رنگ ها معرف اصلی می باشند. در دکوراسیون مغازه قنادی محدودیتی در انتخاب رنگ وجود ندارد. قنادی ها جزو  فضاهای محدودی هستند که از هر نوع رنگی می توان در آن استفاده نمود و نتیجه خوبی گرفت.

در دکوراسیون مغازه  قنادی می توان از رنگ هایی خنثی مانند خاکستری استفاده نمود. با استفاده از برخی المان های تزئینی که رنگ های شاد و گرم دارند نیز می توان پویایی فضا را تامین نمود.

حتما بخوانید:  گیاهان گلدانی در طراحی دکوراسیون منزل

استفاده از ظروف زیبا را در دکوراسیون مغازه قنادی

در طراحی دکوراسیون مغازه قنادی مانند دکوراسیون دکوراسیون داخلی کافه باید ریز ترین نکات هم در نظر گرفته شود تا به خواسته خود برسید. زمانی که ویترین ها و رنگ های مناسبی را برای مغازه قنادی انتخاب نمودید، نوبتآن می شود که کمی ریزتر و جزئی تر فکر کنید، حال نوبت به آن می رسد که ظرف های مناسب و زیبا برای مغازه خود انتخاب نمایید، یادتان نرود که این ظرف ها جزئی از دکوراسیون داخلی مغازه شما می باشند بنابراین انتخاب آن ها باید به اندازه انتخاب ویترین و مواد و مصالح وقت گذاشته شود.

 

ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.