هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

نکاتی برای خوش عکس شدن در روز عروسی

خوش عکس شدن در روز عروسی: آیا تا به حال با دیدن عکس های مدل ها و سلبریتی ها به این فکر افتاده اید که چه چیزی باعث خوش عکس بودن آنها می شود؟ در این قسمت به شما میگوییم که چطور عکس بگیرید تا برای روز مراسم عروسی خود بهترین باشید. یکی از بزرگترین چالش ها عروس خانم ها در روز تشریفات مجالس عروسی، نحوه ژست گرفتن، ایستادن و لبخند زدن روبروی دوربین ها می باشد ، هم ژست گرفتن برای عکس و فیلم عروسی حرفه ای که در آتلیه عروسی گرفته می شوند و هم برای عکس هایی که مهمانان با دستگاه موبایل یا تبلت و دوربین های خانگی برای یادگاری با عروس می گیرند. واضح است که عروس می خواهند در عکس بدرخشد و پرنسس حتمی آن شب باشد و زیبا تر از همیشه در عکس های بزرگترین شب زندگی شان ظاهر و ثبت شوند. نگران نباشید، ما در این قسمت نکته هایی طلایی برای ژست گرفتن روبروی دوربین ها را به شما خواهیم گفت که با به کار گرفتن آن ها بهتر و زیباتر و خوش تیپ تر و خوش اندام تر از همیشه در عکس ها ظاهر می شوید و می درخشید.

برای شروع می توانید تمرینات زیر را انجام دهید :

  • روبروی آینه بایستاده و ۴۵ درجه کمر خود را به سمت چپ یا راست چرخانده و همزمان باسن خود را همراه با چرخش و انحنای کمر بچرخانید.
  • تمام وزن خود را روی پای عقب بیندازید.
  • پای دیگر خود را به سمت جلو بکشانید.
  • زانوی خود را کمی پایین بیاورید تا خیلی بدنتان سفت و مصنوعی به نظر نیاید.
  • یک دست را به کمر خود گرفته و شکم را منقبض و جمع کنید.

نکته دوم) معمولا اکثر لباس های تشریفات عروسی عروس خانم ها بدون آستین هستند بنابراین موقع پوشیدن این لباس عروس خانم ها ناخودآگاه تمایل دارند دست های خود را نزدیک بدنشان نگاه دارند یا پشت خود پنهان نمایند. باید توجه نمایید که این کار باعث بزرگ تر به نظر رسیدن بازوهای شما و پهن به نظر رسیدن شانه های شما می شود، بنابر این سعی نمایید بازوها و آرنج ها را کمی با فاصله و دورتر از بدن خود قرار دهید.

 

ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.