هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

تشریفات عروسی و نکات کلیدی آن

تشریفات عروسی و نکات کلیدی آن: انجام تشریفات عروسی طوری که خاطره انگیز باشد، آرزوی هر عروس و دامادی است. جشن های عروسی زیبا و به یادماندنی چند نکته مشترک دارند که در این قسمت به مهمترین آنها می پردازیم. اگر شما در اجرای تشریفات عروسی خود این نکات را رعایت نمایید، بدون شک عروسی شما هم در ردیف عروسی های زیبا و خاطره انگیزی قرارخواهد گرفت که در ذهن میهمانان باقی می ماند.

تشریفات عروسی و نکات کلیدی آن

برگزاری موفق تشریفات مجالس، معمولا آسان نیست و نیاز به صرف وقت و انرژی و برنامه ریزی دارد. از آنجا که اکثر دختر و پسر ها فقط یک بار عروسی می کنند، بنابراین شاید تجربیات برگزاری موفق تشریفات عروسی، در بین آشنایان شما انگشت شمار باشد. شما نکاتی که در این قسمت مطالعه خواهید کرد، نتیجه بررسی صدها عروسی موفق است. بنابراین کمک شایانی به شما خواهد کرد.

بهتر است تاریخ برگزاری جشن عروسی خود را آخر هفته قرار دهید

ممکن است مجبور باشید هزینه بیشتری برای تالار یا باغ عروسی خود بپردازید اما ارزش آن را دارد. اگر پنج شنبه شب نشد، جمعه شب را انتخاب نمایید و یا یک شب که فردای آن تعطیل است را در نظر بگیرید. برگزاری عروسی در چنین زمانی باعث می شود که مهمانان شما به موقع در عروسی شما حاضر شده و به خوشحالی تصمیم بگیرند که بعداز ظهر تعطیل خود را در مجلس جشن عروسی و شادی شما شرکت کنند. معمولا جشن عروسی بعداز ظهر آغاز خواهد شد و تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت. اگر فردا تعطیل باشد، همه با خیال راحت به شادی و پایکوبی در مراسم عروسی شما خواهند می پردازند و تا آخر مراسم، مهمانی را ترک نخواهند کرد.

کیفیت کترینگ و تهیه شام عروسی مهم است

میهمانان شما انتظار دارند در بزرگترین شب زندگی شما، خوب و مناسب پذیرایی شوند و کترینگ عروسی و تهیه شام، مهمترین قسمت تشریفات عروسی شماست. کیفیت منوی غذا باید مناسب باشد و در کنار آن دسر و نوشیدنی های مناسب نیز مهم هستند. اگر کمی از گوشه و کنار منوی غذا و مخلفات آن برای صرفه جویی در هزینه ها، بزنید موردی ندارد در عوض می توانید مطمئن شوید که غذای اصلی از کیفیت مناسبی برخوردار است. اگر مشکل بودجه داشتید، توصیه می کنیم که میهمان کمتری دعوت کنید اما از کیفیت شام کم نکنید. دعوت کردن کلیه اقوام و دوستان و آشنایان، مرسوم نیست. بهتراست از دعوت کردن برخی از مهمانان به مراسم عروسی خود صرف نظر کنید در عوض به مهمانان کمی که دعوت کرده اید، بهترین سرویس را ارایه دهید.

 

ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.