هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی

ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی

ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی : از انواع ساندویچ پانل دیواری که در مجتمع صنعتی ماموت تولید میشود میتوان به ساندویچ پانل پیچ مخفی اشاره کرد که با ضخامت ۵ سانت ایزوله پلی اورتان تولید میگردد و تفاوت آن با سایر ساندویچ پانهای دیواری در نوع فرم  اورلپهای عرضی آن میباشد.

اورلپ ساندویچ پانل پیچ مخفی به گونه ای طراحی شده که ابتدا یک ساندویچ پانل با پیچ به سازه متصل شده و سپس اورلپ ساندویچ پانل بعدی روی پیچ قرار گرفته و آن را مخفی میکند

در ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی بدیلی برخورداری از اورلپ مخصوص پس از اجرای نصب نمای بسیار زیبایی دارد.

ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی

ساندویچ پانل دیواری به روش های ، دو رو ورق پیشرنگ شده از جنس آلوزینگ ، دو رو ورق پیشرنگ شده گالوانیزه و یا یک رو ورق آلوزینگ از بیرون و یک رو ورق گالوانیزه از داخل با عایق پلی اورتان دانسیته ۴۰ کیلوگرم در متر مکعب میباشد و شیارایجاد شده موجب استحکام مطلوب فشاری شده است.

ساندویچ پانل دیواری به گونه ای طراحی و تولید میشود که در قسمت عرض از یک سمت دارای تو رفتگی و از سمت مقابل دارای برآمدگی ( نری و مادگی ) که هنگام نصب دو پانل در کنار یکدیگر قرار میگیرند این عمل باعث اورلپ شدن و هم پوشانی جهت اجرای نصب در سازه میگردد.طرح ساندویچ پانل ها ی دیواری به گونه ایست که در عرض از یک طرف دارای دارای تورفتگی و طرف دیگر دارای برآمدگی بوده (نری و مادگی) که وقتی دو پانل در کنار یکدیگر قرار میگیرند باعث قفل شدگی و نیز هم پوشانی لبه های یکدیگر میشود و جهت اتصال به سازه در موقعیت مختلف پیچ میشود .

عملکرد سازه ای ساندویچ پانل دیواری :

ساندویچ پانل های دیواری معمولا تنها در معرض فشار باد و بار مکش باد هستند . با این حال امکان اعمال بار ضرب های نیز باید در نظر گرفته شود در هر پروژه ، مهندس سازه مسوول تعریف و مشخص کردن بارهای باد و فواصل تکیه گاهی پوشش میباشد . مهندس سازه باید با میزان ضریب شکل و دیگر پارامترها آشنا بوده ، آیین نامه ششم و دیگر اطلاعات تایید شده ، ( building exposure  ) در معرض بودن ساختمان را جهت فشارهای موضعی و عمومی باد بکار برد.

 

ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.