هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

دکوراسیون مغازه کیف و کفش

کوراسیون مغازه کیف و کفش: طراحی دکوراسیون تجاری، امری بسیار مهم و حساس می باشد، زیرا مراکز تجاری با سودآوری روزانه ارتباط مستقیمی را دارند. در فروشگاه‌های کیف و کفش، تنها تعداد زیادی از این اجناس مهم نیست، حتی ممکن است در بعضی موارد اثر عکس هم داشته باشد. برای داشتن یک فضای مناسب و جذب مشتریان ابتدا لازم است دکوراسیون و طراحی مناسب و ایده‌آلی داشته باشیم. ابتدا سعی نمایید فضای بیرون فروشگاه را جذاب و گیرا دکور نمایید، زیرا اولین قدم برای ورود مشتریان، موفقیت در جلب آنها به درون مغازه می باشد.

دکوراسیون مغازه کیف و کفش

دکوراسیون فروشگاه کیف و کفش باید مطابق با نوع کیف و کفش، طراحی شود، به طور  مثال فروشگاه های کفش‌ اسپرت باید دارای ویترینی شاد، هیجان انگیز، انرژی‌زا و جذاب  باشند و در مقابل فروشگاه کفش‌های مجلسی و رسمی، لازم است که از نمایه‌ای رسمی و با ابهت برخودار باشند. سعی نمایید که از بی‌نظمی و قرار دادن درهم کیف و کفش ها و شلوغی زیاد اجتناب کنید. فضای شلوغ، باعث خسته شدن ذهن مشتری می شود.در دکوراسیون مغازه کیف و کفش مانند دکوراسیون مغازه بوتیک وجود یک آینه ی قدی ضروری می باشد تا مشتریان بتوانند خود را در آینه دیده و برای خرید خود تصمیم بگیرد، زیرا زمانی که این امکان برای آن ها فراهم نباشد، نمی توانند انتخاب خود را به طور واضح ببینند بنابراین دچار شک و تردید می‌شوند.

در طراحی دکوراسیون مغازه کیف و کفش بهتر است دکور و قفسه‌های کیف و کفش را از هم جدا نمایید و اجازه دهید که  هرکدام مکان مختص به خود را داشته باشند. سعی کنید رنگ‌های متفاوت را از یکدیگر تفکیک کنید تا مشتری بتواند راحت‌تر ببیند و بهتر تصمیم گیری نماید. قرار دادن تابلو ها و پوستر های مناسب و مرتبط با کیف و کفش در گوشه های فروشگاه می تواند باعث جذابیت فضا شود. فروشگاه را با مبل‌های راحتی و  مناسب دیزاین کنید تا مشتری‌ها بتوانند با خیال راحت در فروشگاه یا مغازه شما بمانند و از اجناس شما دیدن نمایند.

با یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب در محل کارتان ، متحول شده و به هدف خود نزدیک تر شوید.

 

ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.