هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

دکوراسیون داخلی آژانس مسافرتی

دکوراسیون داخلی آژانس مسافرتی : چنانچه شما اهل گردشگری و سفر چه داخلی و چه خارجی هستید، بدون شک حتما به آژانس های مسافرتی و شرکت های هواپیمایی مراجعه کرده اید.

شما پس از ورود به این اماکن، گاهی اوقات زیبایی دکوراسیون داخلی آژانس مسافرتی و آراستگی و شیک بودن کارمندان آن، از همان ابتدای مراجعه به شما حال و هوای سفر القا می کند و شما به خود می گویید به چه آژانس معتبری! و احساس اعتبار به ان آژانس پیدا کرده و نسبت به سفر خود راغب تر می شوید و راضی از انتخاب خود، برای خرید بلیط به کانتر مربوطه خودتان مراجعه میکنید.

برای صاحبان دفاتر آژانس مسافرتی نیز این موضوع  دارای اهمیت بالایی می باشد. بنابراین باید در صدد سپردن طراحی دکوراسیون داخلی آژانس مسافرتی خود به طراحان خبره باشند.

برای فعالان در زمینه ی آژانس مسافرتی و گردشگری ، Thomas Cook Group  برندی شناخته شده می باشد. زیرا این آژانس یکی از لیدرهای بین المللی مسافرتی و گردشگری در سطح جهان بوده و  ۲۲۰ نمایندگی در فرانسه دارد. این برند بزرگ مسافرتی و گردشگری آخرین شعبه ی خود را به تازگی در شهر پاریس بازگشایی نموده است.طراحی دکوراسیون داخلی آژانس مسافرتی Thomas Cook Group توسط گروه معماری Brioo انجام پذیرفته است. در این آژانس مسافرتی از  آخرین تکنولوژی های روز استفاده شده تا گردشگران بتوانند به راحتی  تور مسافرتی یا پرواز خود را انتخاب نمایند. در تصویر زیر می بینید که میزی در وسط قرار گرفته است. در واقع یک مانیتور تاچ اسکرین می باشد که مراجعین از طریق آن می توانند با جستجو، به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کنند. در انتخاب رنگ فضا، مبلمان و بطور کل دکوراسیون داخلی آژانس مسافرتی، از رنگ های شاد مثل زرد، آبی، سفید و صورتی در کنار هم استفاد  شده است. به این ترتیب تا انرژی خوب و دلچسبی در فضا جریان دارد. زیرا  لازمه ی دکور یک آژانس مسافرتی  القای حس خوب و فضای زنده و شاد می باشد.

 

ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.