هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

نکاتی درباره میز شام عروسی

میز شام عروسی : ارائه یک میز شام عروسی کامل و زیبا از وظایف سالن های تشریفات مجالس می باشد و یکی از مهمترین بخش های یک مراسم عروسی باشکوه است. اگر خانواده عروس یا داماد برای چیدمان میز شام مجلس عروسی طرح خاصی داشته باشند، می توانند میز شام را دیزاین نمایند.  این میز تنها برای یک بار و یک شب در زندگی عروس و داماد چیده می شود. بنابراین باید تمام تلاش خود را برای زیبایی آن به کار ببریم. روش های زیر می تواند در زمینه طراحی یک میز شام  زیبا برای تشریفات عروسی شما را راهنمایی نماید:

نکاتی درباره میز شام عروسی

رومیزی زیبا

قبل از اینکه میز شام چیده شود، ابتدا باید رومیزی مناسب برای آن انتخاب شود. رومیزی های زیبایی هستند که بر روی آن نگین کاری شده است و آنها جلوه بیشتری دارند. زرق و برق رومیزی می تواند زیبایی میز شام عروسی را دو چندان نماید. میز باید در مقابل مهمانان این مراسم قرار بگیرد. عروس و داماد می توانند از دور مهمانان را تماشا کنند. می توان برای قسمت پایین رومیزی آنها از ربان و پاپیون استفاده نمود که ان را زیباتر می کند.

گل آرایی میز

در برگزاری تشریفات عروسی گل هایی که برای تزیین میز شام عروسی انتخاب می شوند باید اندازه مناسبی داشته باشند. گل هایی که ساقه کشیده تری دارند، مناسب تر هستند و زیباتر به نظر می رسند. برای گل هایی که می توان برای میز شام عروسی استفاده کرد می توان گل های فرزیا، گل داودی، سوسن، میموزیا، آنتوریوم قرمز و گل رز را نام برد. یک نکته مهمی که باید به آن توجه نمود، انتخاب گل طبیعی برای روی میز عروس و داماد می باشد. اما سایر گل های موجود در سالن و باغ مراسم عروسی می تواند مصنوعی باشند. گلدان ها بهتر است باید از نوع بلور و کشیده باشد تا شیک تر باشند. رنگ گل های روی میز هم می تواند با یکی از اجزای سفره هماهنگ باشد. به طور مثال دستمال سفره و گل می توانند همرنگ انتخاب شوند.

ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.