هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

جایگاه عروس و داماد در تالار عروسی

جایگاه عروس و داماد: در سالن و باغ تشریفات عروسی، شکیل ترین و زیباترین قسمت، مربوط به جایگاه عروس و داماد می باشد. این قسمت مرکز توجه میهمانان و مکانی برای فیلمبرداری و عکاسی می باشد. بنابراین باید زیباتر از سایر قسمت های سالن عروسی باشد. اما از نکاتی که در طراحی جایگاه عروس و داماد باید مد نظر قرار گرفته شود، موارد زیر را می توان عنوان نمود:

عوامل مؤثر بر جایگاه عروس و داماد در تالار عروسی

اولین مشخصه در طراحی دکور تشریفات مجالس و همین طور جایگاه عروس و داماد، داشتن رنگی زیبا برای آن است. بهتر است رنگ این قسمت  با سایر قسمت های سالن مراسم عروسی تان متفاوت باشد.به دلیل اینکه تفاوت  رنگ باعث چشمگیر تر بودن آن قسمت و بیشتر در معرض دید قرار گرفتن جایگاه عروس و داماد می شود. استفاده از رنگ های شاد نیز یکی دیگر از نکاتی می باشد که در زمان طراحی جایگاه عروس و داماد لازم است که به آن توجه نمود. برای دیزاین این قسمت، معمولا از رنگ بنفش استفاده می شود که بیشترین کاربرد را دارد. این رنگ جوان پسند بوده و جلوه خاصی را به جایگاه عروس و داماد می بخشد اما در نهایت بستگی به سلیقه عروس و داماد داشته و ممکن است که آنها طراحی خاصی را برای جایگاه خود در مراسم عروسیشان مد نظر داشته باشند..

گل آرایی

گل آرایی یکی از قسمت های بسیار مهم در تشریفات مجالس می باشد.از دیگر مواردی که به زیبایی جایگاه عروس و داماد کمک می کند، استفاده از گل آرایی است. گل های متناسب با رنگ جایگاه فضا را بسیا زیبا میکند و جلوه ی خاصی به آن می بخشد. همچنین استفاده از گل های کریستالی که دارای نمای بیشتری هستند  و می توانند باعث انعکاس نور در فضا شود و زیبایی خاصی را به وجود بیاورد.

ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.