هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

دکوراسیون مغازه داروخانه

دکوراسیون مغازه داروخانه، به دلیل کارآیی و مواد آن از اهمیت و حساسیت های زیادی برخوردار است. البته زیبایی آن نیز اهمیت خاص خود را دارا می باشد. در طراحی دکوراسیون مغازه داروخانه نکات خاصی وجود دارد که حتما باید در نظر گرفته شود:

همین طور که می دانیم در داروخانه کالایی که به فروش می رسد دارو ها می باشند که محل قرار گیری و شرایط آن بسیار حساس می باشد. بنابراین باید به قفسه ها و فضای ویترین آن توج خاصی شود. قفسه ها باید بسته به نوع دارو و شرایط نگهداری آن داخل قفسه های مناسب و با فاصله های معین ساخته شود تل هم اصولی صورت گرفته باشد و هم بتوانیم از کل فضا استفاده لازم را ببریم. در دکوراسیون مغازه داروخانه می توانیم از کل فضا برای ساخت ویترین و قفسه بهره ببریم. حتی می توان پشت شیشه های مغازه که به سمت بیرون هستند نیز تعدادی قفسه استفاده نمود.

قفسه و دکور در دکوراسیون مغازه داروخانه

در طراحی دکوراسیون مغازه داروخانه معمولا ویترین ها کاربرد چندانی ندارن و کم و بیش از آن ها استفاده می شود. و طراحان بیشتر از فضای داخلی داروخانه استفاده کرده و قفسه ها و استند های لازم را تعبیه می نمایند.  در استفاده از فضای داخلی دکوراسیون مغازه می توان یک قسمت را به صورت مجزا را برای چیدین و دکور کردن به منظور به فروش رساندن لوازم آرایشی بهداشتی استفاده نمود. و ویترین وقفسه های مخصوص و مجزا برای آن ها تهیه شود. زیبایی این قسمت از اهمیت زیادی برخوردار بوده و می تواند باعث جذب مشتریان شود. و طراح می تواند با ذوق و سلیقه خود این فضا را به یک فروشگاه مستقل و جذاب تبدیل نماید.

در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده از رنگ مناسب و اهمیت دادن به کنتراست رنگ ها لازم است.  با توجه به این که داروها و لوازم بهداستی در جعبه های توناژ رنگی تهیه می شود، بایداز متریال مناسب برای آن ها و همچنین رنگ دکور مناسب استفاده نمود. در طراحی دکوراسیون یکی از نکات مهم هماهمنگی رنگ ها در متریال می باشد و رعایت آن باعث جذابیت فضا شده و بالعکس توجه نکردن به این امر باعث کسلی و یکنواختی خواهد شد. در دکوراسیون مغازه داروخانه معمولا از رنگ روشن سفید برای بزرگ تر نشان دادن فضا استفاده می تنمایند. همچنین رنگ سفید مظهر پاکی و بهداشت است و رنگ خنثی و متعادلی می باشد.

 

ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.