هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

تشریفات عروسی کرج

مجموعه تشریفات البرز به عنوان طراح و مجری تشریفات عروسی فعالیت خود را از سال 1380 آغاز نموده است. جهت بهبود کیفیت و همچنین بالا بردن استانداردهای کیفی، مدیران این مجموعه تمامی دوره های تخصصی مدیریت آشپزخانه صنعتی را درموسسه TÜV کشور آلمان گذاراندند و پس از آن به عنوان بازرس رسمی کیفیتی ناظر بر تمامی بخش های مجموعه گردیدند. ما سرو یس های منحصر به فردی را برای تشریفات مجالس شما در نظر گرفته ایم.

باغ و تالار

انتخاب باغ عروسی خود را به تشریفات البرز بسپارید تا دامنه گسترده ای از پیشنهادات را پیش روی خود ببینید. انتخاب باغ عروسی با توجه به سلیقه، بودجه، تعداد میهمان و موقعیت مکانی مناسب یکی از عوامل بسیار موثر در برگزاری تشریفات مجلس عروسی است که درتشریفات البرز با ارائه مشاوره، بهترین پیشنهاد ها برای انتخاب باغ عروسی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. مکان برگزاری مجلس شما به دو صورت تالار و باغ خواهد بود که طبق میل و انتخاب شما، تشریفات البرز بهترین و مناسب ترین آن ها را در اختیار شما قرار می دهد.

سفره عقد

پهن کردن سفره عقد آیین سنتی در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر است که از دیرباز در جشن های عروسی رواج داشته است. جشن عقدی که در ساعات اولیه مراسم ازدواج برگزار می شود معمولا به صورت سوری است. چیدمان و طراحی انواع سفره های عقد با ایده های بروز و جالب توسط تیم تشریفات البرز صورت می گیرد.

 ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.